Image Image Image Image Image

MARKI TWEED - Ochnik

Ochnik

ochnik.com 

 

 

Kolekcja Damska Wiosna – Lato 2019   <-zobacz zdjęcia
Kolekcja Męska Wiosna – Lato 2019   <-zobacz zdjęcia

Kolekcja Damska Jesień – Zima 2018/2019   <-zobacz zdjęcia
Kolekcja Męska Jesień – Zima 2018/2019   <-zobacz zdjęcia
Sesja Wizerunkowa Jesień – Zima 2018/2019   <-zobacz zdjęcia
Lookbook Jesień – Zima 2018/2019   <-zobacz zdjęcia

 

 

Informacje:

Wiosna – Lato 2019

Wiosenno-letnia kolekcja marki OCHNIK zamyka się w dwóch klimatycznie skontrastowanych liniach. Pierwsza z nich inspirowana jest gorącą atmosferą w stylu Midnight Tropics – gdzie elegancja łączy się z sex-appealem, turkusy morskiej wody przeplatają się z granatem wieczornego nieba, soczysta tropikalna zieleń współgra z mocnymi kolorami kwiatów i owoców. Kontrastowe połączenie zawsze modnego kobaltu z czernią
i zielenią wzbogacone jest o fiolet i ultra kobiecą fuksję.  Charakterystyczna dla  tej linii jest atłasowa, fioletowa tunika z motywem tropikalnych kwiatów i liści. Idealnie komponuje się z krótkimi skórzanymi szortami w fioletowym kolorze. Fiolet i turkus pojawiają się również w bawełnianych, krótkich sukienkach z ozdobną gumą podkreślającą talię oraz w krótkich skórzanych damskich kurtkach o rokowym charakterze. Niewątpliwą ozdobą linii jest kopertowa skórzana sukienka – klasyczna linia z dwurzędowym zapięciem na guziki zestawiona tu została z „nieklasycznym” i odważnym kolorem fuksji. W linii tej odnajdziemy także kolorowe damskie spodnie o różnym kroju z charakterystycznymi detalami w postaci dekoracyjnych zamków czy gumek.

Dla mężczyzn przygotowana została bogata oferta koszulek polo, t-shirtów oraz koszul, których zestawienia kolorystyczne doskonale komponują się z tropikalnym klimatem lata. Ich dopełnieniem jest szeroka paleta szortów wykończonych ciekawymi, kolorowymi lamowaniami i gurtami.

Druga linia – Retro Holiday­ – jest lekka, zwiewna i romantyczna. To  wybielone słońcem błękity, pistacje i róże. Pomarańcz odmieniany w różnych tonacjach – od delikatnie brzoskwiniowego przez jasne czerwienie, aż po rudości.  Nostalgia wakacyjnych wspomnień przeplata się tu z błogim chilloutem letnich dni.

Delikatne pastele tej linii świetnie sprawdzają się w małych, dzianinowych bluzeczkach, t-shirtach i letnich sweterkach. Subtelne aplikacje w postaci wilgi, nadruki i wiązania podkreślają romantyczny charakter linii. Wśród damskiej odzieży wierzchniej warto wspomnieć o małej, niezwykle wdzięcznej, pistacjowo zielonej bomberce z ozdobnymi ściągaczami. Stanowi ona alternatywę swetrów czy żakietów świetnie sprawdzając się noszona na sukienki czy letnie topy. Modnego „smaczku”  kolekcji nadaje niezwykle lekki, obszerny „prochowiec”, który cudownie poddaje się podmuchom letniego wiatru. Fashionistki zachwyci również mocno dopasowany skórzany trencz, w elektryzującym błękitnym kolorze. Na uwagę zasługują też wygodne dzianinowe spódnice, których długość i krój możemy regulować za pomocą umiejscowionych z boku sznureczków. Jest to idealna propozycja zarówno do letnich sandałków czy kobiecych szpilek. W linii tej nie zabrakło białych damskich bluzek, które są uniwersalną, ponadczasową propozycją OCHNIKA. Zestawione z beżowymi skórzanymi spodniami tworzą piękny – klasyczny i zarazem nowoczesny look. W linii tej znaleźć można również eleganckie wełniane płaszcze bez podszewki, kolorowe parki ozdobione drukowanymi podszewkami, kurtki z odpinanym ociepleniem, mini bomberki z dekoracyjnymi haftami. Z myślą o mężczyźnie powstała gama krótkich kurtek z charakterystycznymi ozdobnymi detalami. Odnajdziemy tu propozycje w różnorodnej kolorystyce od klasycznego granatu, przez oliwkę po zaskakujący pomarańcz.

Nieodłącznym elementem wiosenno letniej kolekcji, jest szeroka gama różnego rodzaju akcesoriów. W kolekcji torebek skórzanych rozpoznawalnym elementem jest różnorodna gama metalowych akcesoriów oraz ciekawe formy i konstrukcje modeli. Oprócz co sezonowych mini linii w pastelowych odcieniach, warto zwrócić uwagę na okrągłą torebkę w soczyście kobaltowym odcieniu. Pojemnie shoppery, wygodne listonoszki i worki w tym sezonie występują nie tylko w klasycznym kolorach. Nowością w nadchodzącym sezonie jest komplet 3 poręcznych kosmetyczek, wykonanych w modnym odcieniu fuksji, granatu oraz tropikalnego wzoru, można je dowolnie ze sobą zestawiać.

Wyjątkowo mocnym akcentem kolorystycznym, nawiązującym do energetycznym połączeń w linii Midnight Tropics są mini kuferki oraz listonoszki z ruchomą rączką – wykonane z Eko skóry. Linia toreb Daily obfituje w większość odcieni obu wiosenno letnich kolekcji, prosty model crossbody jest wykonany w 10 kolorach. Wielbicielki bardziej egzotycznych motywów, znajdą w torebkach tłoczenia na wzór węża, croco, jaszczurki w nieoczywistych zestawieniach oraz fakturach. Warto zwrócić uwagę na cieszącą się uznaniem klientów w poprzednich sezonach, listonoszkę zamykaną klapą w trzech energetycznych wersjach.

Dla męskiej części klientów, przygotowaliśmy elegancką mini linię, minimalistycznych teczek i toreb, która jest doskonałą propozycję dla nowoczesnego mężczyzny.

Doskonałym zwieńczeniem wiosenno letniej stylizacji, są eleganckie czółenka, które przygotowaliśmy w dwóch wygodnych wysokościach, oraz kolorach takich jak klasyczna czerń, szarość, beż jak i fiolecie, delikatnym błękicie, koralowej czerwieni oraz metalicznym różu. Warto zwrócić uwagę na delikatne sandałki na obcasie wygodne baleriny.

Kolekcja walizek w nowym sezonie nie ustępuję różnorodnością kolorów od reszty kolekcji. Znajdziemy w niej również walizkę z charakterystycznym tropikalnym motywem oraz kolejne wydane walizki z dużym, tłoczonym logiem marki OCHNIK w niezwykłym odcieniu kobaltu.

 

Opis marki:

OCHNIK to polska firma z ponad 25-letnią tradycją posiadająca sieć 89 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.
Wszystko zaczęło się od zaprojektowania, uszycia oraz sprzedania jednego egzemplarza kurtki… Bracia Czarek i Jacek wzorując się na sławnych, włoskich manufakturach, postawili sobie za cel stworzenie rodzinnego przedsiębiorstwa, które zdobędzie uznanie dzięki najwyższej jakości swoich wyrobów. I tak w 1989 roku powstała firma OCHNIK. Obecnie OCHNIK jest liderem na rynku polskim w projektowaniu i sprzedaży odzieży skórzanej. Kolekcje firmy OCHNIK tworzone są przez młodych, ambitnych projektantów, którzy pragną kultywować na rynku polskim umiłowanie do tego, co piękne, na bieżąco śledząc światowe trendy jakie będą obowiązywać w modzie w danym sezonie.

займ на карту