TOP

Ochnik

ochnik.com 

 

 

Kolekcja Damska Jesień – Zima 2019/2020   <-zobacz zdjęcia
Kolekcja Męska Jesień – Zima 2019/2020   <-zobacz zdjęcia

 

 

 

Informacje:

Jubileuszowa jesień

Kolekcja OCHNIK jesień-zima 2019/2020

Jesień 2019 będzie wyjątkowym sezonem dla marki OCHNIK, świętującej w tym roku jubileusz 30-lecia. Z tej okazji projektanci OCHNIK wspólnie z duetem Paprocki & Brzozowski stworzyli specjalną kolekcję odzieży i galanterii, której premierę zaplanowano na wrzesień.

OCHNIK już wiosną uchylił rąbka tajemnicy, prezentując zwiastun jubileuszowej współpracy z Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim. Efektowne torebki w pięciu modnych kolorach wzbudziły ogromne zainteresowanie, a zarazem oczekiwanie na pełną odsłonę projektu. Tuż przed wakacjami do sprzedaży trafiły także oryginalne biało-czarne walizki stanowiące kolejny zwiastun kolekcji jubileuszowej.

Elegancko i z pazurem

Dopełnieniem kolekcji specjalnej są dwie autorskie linie OCHNIK. Pierwsza z nich jest elegancka, stonowana i romantyczna. Dominują w niej brązy, szarości, odcienie beżu i camelu, brudne róże, granaty oraz kolor dojrzałej figi. W tym oryginalnym kolorze OCHNIK proponuje między innymi skórzaną sukienkę, kloszową, skórzaną spódnicę oraz ciepłą, puchową kurtkę, również ze skóry. Zimowe stylizacje w tym kolorze na pewno przykują wzrok.

Druga, nieco bardziej odważna linia, łączy w sobie nasyconą butelkową zieleń i kolor ciepłej pomarańczy, doskonale współgrające z klasyczną, zawsze modną czernią. Zachwyca tu płomiennie ruda futrzana kamizelka (KAMDF-0052), która pięknie prezentuje się w zestawieniu z zieloną sukienką w formie tuniki (SUKDT-0051). Smaczek tej linii stanowi zwierzęcy deseń, który odnajdziemy między innymi na krótkiej „puchówce” (KURDT-0208). Oprócz modnej formy model ten ma jeszcze jedną zaletę – jest dwustronny, dzięki czemu w zależności od okazji czy upodobań możemy go nosić na czarną lub „panterkową” stronę. Dwustronność to również cecha niektórych eleganckich kurtek tekstylnych, futrzanych kamizelek oraz jednego z modeli torebki. Duży shopper z kolorowym nadrukiem w mgnieniu oka może przybrać klasyczną czerń (TOREC-0188).

Zwierzęce motywy występują także w kolekcji galanteryjnej. Delikatne wężowe tłoczenia w odcieniu szarości (TORES-0304) przeplatają się z wężowymi motywami w ciepłych, beżowych kolorach. W tym zestawieniu pojawia się klasyczna torebka z klapą (TORES-0312) oraz kobiece botki na obcasie (BUTYD-0404).

Jesień w dzianinie, zima w puchu

W kolekcji damskiej i męskiej uwagę zwraca szeroka oferta kurtek puchowych wykończonych naturalnym futrem (dającym się wypinać) – jak zwykle odnajdziemy w niej różne formy, od eleganckich płaszczy (KURDT-0155, KURDT-0173) po sportowe parki (KURDT-0246, KURMT-0173). Dopełnienie kolekcji stanowią ekskluzywne puchówki ze skóry oraz fantazyjne kurtki futrzane, które wychodząc naprzeciw bardziej wyrafinowanym gustom. Warto również zwrócić uwagę na kolekcję damskich kożuchów i ich duże, oversize’owe formy, miękko układające się na sylwetce (KOZDS-0038).

Ciekawe, luźno dziane swetry z kolorowej włóczki lub w zwierzęce wzory świetnie skomponują się ze skórzanymi spódnicami w długości mini lub midi. W jesiennej kolekcji nie zabrakło również dzianinowych sukienek uszytych w formie tunik z modnymi kapturami. Pięknym uzupełnieniem opartych na nich stylizacji będą długie zamszowe kozaki w jesiennych rudościach i brązach.

W kolekcji OCHNIK dedykowanej mężczyznom jest przede wszystkim męsko i wygodnie – uniwersalne swetry typu V-neck w kolorowych wełnach, koszule w kratę oraz wygodne jeansy na pewno zapewnią panom dobre samopoczucie. Męski look uzupełni minikolekcja prostych skórzanych teczek skórzanych w kolorze naturalnej skóry (TORMS-0132) oraz buty z wysoką cholewką i mocną podeszwą.

Jeśli jesteście ciekawi, co jeszcze OCHNIK przygotował dla Was na nadchodzący sezon, zajrzyjcie do naszej galerii!

Opis marki:

OCHNIK to polska firma z ponad 25-letnią tradycją posiadająca sieć 89 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.
Wszystko zaczęło się od zaprojektowania, uszycia oraz sprzedania jednego egzemplarza kurtki… Bracia Czarek i Jacek wzorując się na sławnych, włoskich manufakturach, postawili sobie za cel stworzenie rodzinnego przedsiębiorstwa, które zdobędzie uznanie dzięki najwyższej jakości swoich wyrobów. I tak w 1989 roku powstała firma OCHNIK. Obecnie OCHNIK jest liderem na rynku polskim w projektowaniu i sprzedaży odzieży skórzanej. Kolekcje firmy OCHNIK tworzone są przez młodych, ambitnych projektantów, którzy pragną kultywować na rynku polskim umiłowanie do tego, co piękne, na bieżąco śledząc światowe trendy jakie będą obowiązywać w modzie w danym sezonie.

Follow @tweed_agency